Популярні повідомлення

середа, 19 жовтня 2016 р.

Перевірні тести «Я у світі»

  (1 варіант)
1.     Неповторність людини це:
А) поєднання її зовнішності, здібностей і рис характеру;
Б) поєднання частин тіла;
В) поєднання дружби і взаємодопомоги.
2. Найвища цінність для людини:
А) сім’я;
Б) здоров’я;
В) життя.
3. Хто така особистість?
А) людина, яка ходить до школи;
Б) яка працює над собою, виховує позитивні риси характеру, намагається бути корисною іншим людям.
4. Що треба, щоб досягти успіху?
А) здібності і працелюбність;
Б) здібності і лінь;
В) лінь і працелюбність.
5. Без чого не розвивається людина?
А) навчання;
Б) без здібностей;
В) без спілкування.
6. Доповніть:  Вихована людина
ü Не поводиться шумно;
ü Економить час інших людей;
ü __________________________
ü __________________________
ü __________________________

    (2 варіант)
1. Хто така особистість?
А) людина, яка ходить до школи;
Б) яка працює над собою, виховує позитивні риси характеру, намагається бути корисною іншим людям.
2.     Неповторність людини це:
А) поєднання її зовнішності, здібностей і рис характеру;
Б) поєднання частин тіла;
В) поєднання дружби і взаємодопомоги.
3. Без чого не розвивається людина?
А) навчання;
Б) без здібностей;
В) без спілкування.
4. Найвища цінність для людини:
А) сім’я;
Б) здоров’я;
В) життя.
5. Доповніть:  Вихована людина
ü Не поводиться шумно;
ü Економить час інших людей;
ü __________________________
ü __________________________
ü __________________________
6. Що треба, щоб досягти успіху?
А) здібності і працелюбність;
Б) здібності і лінь;
В) лінь і працелюбність.


Немає коментарів:

Дописати коментар